kungligare

Först så tänke jag uppdatera bloggen. Sen så tänkte jag att jag inte skulle göra det, för jag har ändå inget vettigt att berätta. Efter det så tänkte jag på att jag kanske borde göra en ny header. Den nuvarande är ju ganska ful om jag får vara ärlig. Och DET får jag, för det är min blogg.


Just nu i skrivande stund kom jag på en sak att berätta. Idag fick jag min studentklänning som har blivit uppsydd. På vägen till min bil hinner jag smutsa ner sidenbandet. Good work, Elin ...verkligen! 

Eftersom jag inte har uppdaterat ordentligt på väldigt länge, eh den där dumma listan räknas inte, så lovar jag onödigt mycket uppdatering lite före, under och efter studenten. Jag börjar idag. Detta är främst för mina underbara vänner som befinner sig utomlands (damn you) i typ Le Land de Baguette.    


Vad mer har jag att berätta i denna blogg-kick off jag håller för mig själv?

- Jag tar studenten i övermorgon. Fylla och glädje är garanterade gäster, såsom ett sextiotal andra levande personer.
- Idag har vi målat flakbanderoller, jag har numera färg på mina knän så att det ser ut som att jag utav okänd anledning drämt i backen och fått fetaste blåmärkena.
- Nu har jag redan skrivit för mycket.
- Och jag vill tacka mina ihärdiga besökare som håller min statistik levande trots no production från min sida. Ni är bäst, jag gillar er fast jag inte vet vilka ni är.
- Jag har inga bilder eftersom jag inte har någon kamera, för den har Nikon. Nikon, ge tillbaka min kamera hel oooor... oor.. ...oor fuck you.
- 22:19 och jag avslutar detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0