Dagens inlägg

Idag har jag scoreat vuxenpoäng och varit på anställningsintervju. Det var sjukt chill, jag hoppas jag får det för då älskar jag mitt liv.


Dagens bästa: att gå själv på IKEA. Det var inte sista gången.

Dagens förvirrade: Elin på IKEA, jag gick vilse bland garderober och soffor.

Dagens trevligaste: anställningsintervju.

Dagens konstigaste #1: en papegoja som åkte tåg i en kattbur.

Dagens konstigaste #2: att se hur en buss blev bärgad på Lund C.

Dagens jobbigaste: tjejen som satt framför mig i bussen hem hade parfym a la tant deluxe. Det kändes som om jag åldrades med åttio år för varje andetag jag tog.

Dagens drygaste: totalt fem timmars restid. TACK ...Skånetrafiken, makes people walk.

Dagens godaste: min lunch, kyckling-sub.

Dagens fulaste:
 
En urtvättad mintgrön kostym i tjockare lakansmaterial. Jag brukar (hehehehe) inte stalka och fotografera random människor, men detta var verkligen pure bloggmaterial till dagens fulaste.

Dagens finaste:

Mitt enda köp på IKEA. "Man kan väl inte gå från IKEA tomhänt..." tänkte jag och köpte ett påslakan som jag i ett exemplar jag redan äger. Jag gillar det helt enkelt. Säkert sämst kvalité men trycket är fortfarande fint, så fint att det fick bli dagens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0